вівторок, 31 серпня 2021 р.

Діалог-вікторина "Це моя Україна! Як добре я її знаю?!"

На святкування 30 річчя Незалежної України були запрошені і малеча з дитячого садочку "Дзвіночок", і дорослі жителі нашого містечка. Ті, хто народились в Незалежній Україні і ті, хто виборював цю Незалежність однаково хочуть бачити країну багатою, квітучою і вільною. КЗ "Публічна бібліотека" обрала форму святкування найголовнішого свята країни демократичну: діалог-вікторину "Це моя Україна! Як добре я її знаю?!" Дітки із завзяттям відповідали на питання, продовжували відомі приказки та прислів'я про Україну. Дорослі ж вступали в діалог, висловлювали свою думку і всі (як годиться в День народження) зичили країні добробуту, статків і процвітання. Принагідно була організована тематична книжкова виставка: "Відома і не відома Україна", на ній підібрана література, з якої можна пізнать і вивчить нашу країну, почерпнуть невідоме і поновити в пам'яті відоме.

Джерело доступу: https://bit.ly/3t4rgRg






 


Немає коментарів:

Дописати коментар