вівторок, 28 грудня 2021 р.

Фотофлешмоб «Я не панна – я господиня: у мене хусток повная скриня!».

Колись у кожній хаті була скриня. Наші бабусі зберігали там найдорожчі їхньому серцю речі: святковий одяг, прикраси, вишиті рушники тощо. Хустка здавна була улюбленим головним убором української жінки. Вона проходить через усю історію українського народного вбрання. Подивуймося ж і нині незнищеній любові нашого народу до цього простого та водночас чарівного дива хустини! Доказом цієї любові є Всесвітній день української хустки, який святкуватимемо 7 грудня. Працівники Козелецького музею історії ткацтва Чернігівщини та бібліотекарі відділу обслуговування ЦБ організували спільний фотофлешмоб «Я не панна – я господиня: у мене хусток повная скриня!».

Джерело доступу: https://www.facebook.com/BibliotekaKozelets/posts/4783060938417503

 






Немає коментарів:

Дописати коментар