вівторок, 16 травня 2023 р.

Сімейні посиденьки «Моя сім’я – мій оберіг»

 15 травня світ відзначає Міжнародний день сім'ї аби привернути увагу суспільства до проблем та потреб сучасних родин.
Напередодні свята, 12 травня, в Прилуцькій міській бібліотеці для дітей імені Павла Білецького-Носенка відбулися сімейні посиденьки під назвою «Моя сім’я – мій оберіг».
Запрошені родини з прийдешніми святами вітали директор Прилуцької центральної міської бібліотеки імені Любові Забашти Людмила Зубко та завідувачка бібліотеки для дітей Євгенія Гнатів, а маленька гостя Марія Козленко привітала всіх матусь піснею «Мама».
Родини з дітьми в затишній бібліотечній залі ділилися власними сімейними традиціями та цінностями.
Ведуча заходу Наталія Сич запропонувала батькам квиток в дитинство з чарівного «капелюха часу», аби ті змогли на мить поринути в минуле.
Діти брали участь в рухливих іграх, адже дорослі добре розуміють, що рух для дітей – запорука гарного настрою, а батьки отримали завдання – скласти з  маси слів приказки про сім’ю.
Вікторина-батл «Ми знаємо більше…» додала неабиякого пожвавлення, адже передбачала змагання команди дітей проти команди батьків. Звісно, що діти перемогли, а дорослі довели, що вони сучасні батьки і йдуть у ногу з часом.
Працівники бібліотеки підготували фотозону, а також рамки для фото, сподіваючись, що в них неодмінно буде фото зроблене в бібліотеці.

Джерело доступу: https://www.facebook.com/super.pmdb/posts/pfbid0DiedQKbc4E9uCS1nsxzy8njNANt9SiCULtXLSRfgm8Zq5Bm2NRi1C9QzGWbWoTu4l




 

Немає коментарів:

Дописати коментар