понеділок, 22 січня 2024 р.

Інтелектуально-патріотичний брейн-ринг "Як я знаю Україну"

Моя країна – Україна
У світі кращої нема
Вона Соборна і єдина
Моя Вітчизна дорога

Щороку, 22 січня, Україна відмічає особливу дату в історії України – День Соборності. Саме в цей день, 105 років тому, було проголошено Акт злуки УНР та ЗУНР, які протягом століть жили у двох ворогуючих імперіях, та нарешті об'єдналися в одну українську державу.
Це свято об'єднання та єдності нашого народу, яке нагадує нам, що Україна неподільна й незалежна.
З нагоди цього свята з учнями 6-Б класу Сновського ліцею № 3 у Сновській бібліотеці-філії для дітей було проведено інтелектуально-патріотичний брейн-ринг "Як я знаю Україну". Впродовж заходу дітям розповіли про свято Соборності, провели вікторину "Моя Україна – найкраща країна", різноманітні конкурси та завдання. Юним патріотам було цікаво послухати історичні факти про свято.
На книжково-ілюстративній виставці "Соборність рідної землі – основа нації народу" представлені книги, які розповідають про знаменну подію української історії – День Соборності, згадуються найвизначніші постаті нашої країни, які доклали чимало зусиль, щоб Україна стала суверенною та незалежною.
Захід показав, що усі ми – діти однієї великої України, що єдність і свобода роблять нас гідними нащадками історії та надією на щасливе майбутнє України.

Джерело доступу: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0pb2r5M44QwJp7tBhyde7TqyXUgHn4fCAP5najkG5nZDpWBWmKtduw7tTJrS31t1ml&id=100064712351631

 





Немає коментарів:

Дописати коментар